RSS

Monday, April 12, 2010

Beberapa hari yang teruk

Aku x tau ape yang aku wat dalam beberapa hari ni betul atau x, rela atau terpaksa mahupun untuk diri sndiri atau oarng len. aku betul2 konfius dan celaru. aku try nak berlagak rileks.. tp sakitnya nak tahan diri memang pedih. aku rasa badan menggigil dan macam nak muntah (walaupun dah beberapa kali muntah)..

tapi sebenarnya masalah aku kecik je.. btul2 kecik.. cuma aku je yang x mmpu hadapi... hmm... maybe aku blum ckup matang dan otak aku belum bersedia utk bnda2 camni.. kita x blh nak bnda happy je jd kat kte kn??

tapi secara x lansung, aku dapati banyak perkara yang agak membuka minda aku.. benda yang paling penting kena jaga.. MULUT... bkannya aku maksudkan suruh gosok gigi ke pkai lysterine ke.. tp percakapan kite.. mulut yang x jaga akan bau longkang kn?? jd.. klau korang xnak mulut 2 bau longkang.. jga.. ape2hal pon.. jgan sesuka hati nak lepas cakap je.. kerana mulut badan binasa.. ingat 2.. entahlah.. memang betul orang cakap, lidah 2 memang tajam sampai boleh bunuh orang.. begitu powernye mulut sampai boleh buat orang berbunuhan.. so, bagi yang rase nak mulut 2 wangi, kawal percakapan korang n jgan menipu.. sebab penipuan 2 bukan boleh wat mulut je busuk.. tp 1 bdn...

korang fikirlah ape yang aku sampaikan ni.. korang ade akal, ada otak dan sama waktu dngannya.. aku cuma sampaikan apa yang aku fikirkan.. nak terima ke x.. terpulang..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...