RSS

Friday, April 9, 2010

My first..


hehehe.. berdasarkan gambar ni.. pernah x korang yang bace ni berfikir ape2 yg patut difikirkan?? (khususnya lelaki. Nak kata aku baik.. sori.. i'm not that good.. but at least kita boleh cuba kan.. bagi yang Muslim khususnya.. try la jd apa yang kita patut jd.. (nasihat untuk aku jugak)..  mungkin kita x sesempurna mana.. banyak kelemahan.. pastu lak selalu nampak lemah.. Tp ingat.. jangan lari daripada Al-Quran.. 2 pegangan lelaki Muslim..
kadang2 memang la ade je benda yang mengacau kita nak berubah.. hehehe.. 2 mmg biase.. malu, segan, takut kena kutuk.. and +++++... tp dah nama mulut orang.. klau letak gajah sekalipun kat mulut belum tentu lg nak berenti bercakap.. so, just enjoy being urself but not derived from the path of ALLAH..
Well, I'm just human.. mungkin apa yg aku tulis ni x sama yg macam aku wat.. tp aku tngah cuba.. huhuhu.. sekurang2nya niat ade..(2 yg penting)-ayat piawai- tp relax.. sebab aku cuma sampaikan ape yang ade dalam fikiran.. nak terima ke x.. terpulang.. hak masing2...
well.. DA LEGEND had his first post.. Dunno whether it's gud or bad.. it depends on the reader.. tp..ape yg penting.. Just think about it...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...