RSS

Friday, April 16, 2010

BETUL ATAU SALAH??

Aku betul2 konfius ngan ape yg aku pernah wat selama ni.. aku sebenarnya x tau betul atau salah.. aku wat sesuatu ikut gerak ati + kepala aku yang mereng2 n senget ckit ni.. smpai kdg2 aku rase aku dah mnyusahkan bnyak org.. hmmm... aku rase cam nk menjerit je.. ARGHH!!!

Aku taw.. diri ni x sesempurna mana.. tp.. aku konfius dngn jlan dan laluan yg patut aku pilih.. setiap jln mesti ade positif n negatifnye.. aku taw aku x blh nak puaskn ati sumer pihak.. tp aku rase aku pun x patut pntngkan diri.. lbh2 lg kepada orng yg aku jaga..

kalimah2 ALLAH je la yg boleh tmnkan aku pada masa ni.. aku taw aku kena yakin.. tp bnda2 ni makin menjatuhkan aku.. aku try brlagak rilek.. tp.. aku ttp nampak serabut.. aku cuba lari.. tp bnda ni ttp kejar.. lbh2 lg masa silam aku try mnghimpit aku blk.. masalah ni mmg la kecik.. tp aku x taw nape bnda ni leh jd besar pd pndngan aku..

sekarang aku hanya mampu berdoa.. semoga dapat dibebaskan dari segala gundah gulana... dan semoga aku x terpesong dari jalan ALLAH.. INSYAALLAH...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...