RSS

Monday, April 12, 2010

Ubati aku..

tolong la.. mcm mna nak ubati kepala aku yg mereng + biol ni... hahaha..

aku ni mmg suka ati nak buat ape2.. aku x taw la.. kdg2 aku rase salah.. kdg2 btul.. entahlah.. yg penting bdn aku gerak ikut kepala aku... kepala yg hmpir sewel.. hehehe.. tapi ape yg pasti.. aku x wat bnda yang mlnggar hukum2 ALLAH S.W.T..

yg aku pasti setiap bnda aku wat x lnggar hukum.. ape2 hal aku ttp letakkan ALLAH sbgai priority utama.. jd.. korang yang bace ni kna ingat.. setiap prlakuan, perbuatan dan ape2 perkataan yg kita buat n keluarkan.. ingat yang Maha Melihat, Mendengar dan Berkuasa.. jangan tanye knapa klau rase panas je kat AKHIRAT nnt.. so, ada otak.. pikir.. walaupun org len ingat kta sewel.. tp slagi kita berpegang pada agama Islam.. x jd hal la sumer 2.. alrite??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...